lauantai 13. lokakuuta 2012

PERJANTAIII

Eilen oli perjantai ja syysloman alku.. Tervetuloa työn täyteinen syysloma :) ja täänään juhlitaan Caribia carnevalsis hyvässä seurassa.

Tossa on vähän kuvia mun päivän kouluasusta. Jalassa mulla oli H&M ostetut kulutetut farkut ja adidaksen superstar tennarit. Hupparina mulla oli vanha puman teksteillä ja kuvilla. ja takkina pikkusiskon vanha nahkatakki. Kuvassa näkyvä huivin lisäsin myöhemmin kum lähdin mummin synttäreille.


Koulussa istuttiin 9.15-14.00 oikeesti mulla olis alkanu koulu 8.15 mutta ei tarvinnu mennä ekalle tunnille. Sai nukkua pidempään. Koulussa opiskeltiin laskutusta ja palstoitusta. Päivä kului kun siivillä. tossa vielä muuutama kuva koulusta

Vähän mun palstoitusta

jotenkin huomaa ettei laskustus kiinnostanu meikäläist

Nyt lähetään valmistautumaan tämän iltaiseen Caribia Carnevalsii. Juhliminen jatkuu yömyöhään jollei aamuun saakka ni tuun huomenna kertoo miten meni ja näyttämään vähän kuvia.  nähdään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti