torstai 15. marraskuuta 2012

pitkä....

Tästä tulee nyt pitkä postaus kun koko viikon asiat laitetaan samaan klirjotukseen :)

tiiistain asua

torstain asua
maanantain asua

keskiviikon asua
Tää viiikko on ollut ihan perseestä ja vutin rasittava.koulu on ollut rasittavaa kun koulua on aina 1-3 tuntia ja matkoihin menee jo tunti suuntaan. Koulussa on luokatkin ollu ihan sekaisin kun meillä oli tehty somistamossa ilkivaltaa , siellä oli maalin kans sotkettu, vaahtosammuttimen kanssa ja tuhottu tietokoneita.

 tältä näytti somistamon lattia kun me sinne päästiin eilen 
onneks kumminkin huomenna on perjantai ja viikonloppuna saa nukkua pitkään. Ja maanantaina alkaa harjottelujakso kaarinan filmtownissa. Ja alunperinhan mun piti mennä karvakorviin mutta meni omistajan kanssa sukset ristiin ja ilmoitti keskiviikko illalla ettei mun harjoittelua voi siellä toteuttaa. No mutta koko tämän aamun soittelin kaikki paikat läpi ja lopulta onnisti ja sain harjoittelupakan ja valmistun keväällä.

Tänään jopa selvisi miksi mulla on koko ajan flunssa. Mulla on nielussa joku ihmeen bakteeri mihin lääkäri sanos laittavansa antibioottikuurireseptin postissa kotiin. En saanut edes kunnolla selvää mitä se lääkäri mulle sano siellä puhelimessa, mutta nyt vaa odotellaan mitä sieltä postista oikeen mulle tulee.

Musta on tullut ihan hirvee suklaahiiri tän viikon aikana. oon meinaan muutamaan otteeseen käynyt ostamassa aamupalaksi tollasen geishan pikkusuklaalevyn ja syönyt yhdeltä istumalta.
Huomenna pääsen taas onneks oman rakkaan viereen (oon tälläkin viikol ollu yhden yön erossa ja se on tuleva yö) ja lauantaina mennää taas vahtimaan mun rakasta pikkusiskoa ja sunnuntaina mennään syömään mun äidin luokse. muuten otetaan rennosti ja ollaan vaa, voi olla että katottaan muutamia leffoja ainakin.

Mutta nyt nukkumaan Öitä rakkaat ja kuullaan viikonloppuna <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti