sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Vihdoinkin joulukuu

En oo taas pitkään aikaan kirjoitellut, sillä meillä alko marraskuun puolessa välissä koulun työharjoittelu ja itse olen Piispanristin Filmtownissa harjoittelussa. Siellä ainakin on todella rento ja mukava työyhteisö. mun työaika on 11-17 ja sen ajan seisominen tuntuu raskaalta kun koulussa vain istutaan ja nyt ei oo oikein oikeita taukoja vaan tauot pidetettän sillon kun kerkiää ja on hiljaista.

Viime keskiviikkona minulle iski nielurisatulehdus, kuume ja kauhea pääsärky jonka vuoksi lähdettiim istumaan turun päivystykseen (mikä ei ole kiva paikka kun on juoppoja) ja minimi aika yleensä mitä siellä vietetään on 2-3 tuntia. onneks pääsin helpolla ja pääsin pois jo tunnin istuskelun ja kiduktuksen jälkeen. Sain siitä hyvästä sitten viikon sairasloman ja kasallisen antibioottikuurien reseptejä.

Olen nyt istunut 4 päivää sisällä ja syöny 4 pilleriä ja olo on ollut välillä kuin jollain narkkarilla ja keskiviikkona olisi voinut luulla et olisin yli 3 promillin kännissä. Onneks nyt ollaan ja melkein kokonaan parauduttu enää kärsitään vain tämä saatanallinen flunssa. no onneks on kaks päivää sairaslomaa jäljellä ja sit onkin 3 päivää töitä ens viikolla..

Tällä aika välillä on tapahtunut kaikenlaista. Meille on ilmestynyt jouluvalot ja joulukuusi (missä piti olla muka kirkaat valot niin ne olikin lilat ). Kävin torstaina kampaajalla ja edelliskerrasta olikin niin paljon aikaa että mun hiukset oli kasvanut 20cm siitä mihin ne jätettiin (v. 2011), mutta kuulemma ne oli todella hyvä kuntoiset vaikka oli kampaajasta oli yli vuosi.

Tänään käytiin muuten ostamassa Villen kanssa sille joku uus johto soittimeeen ja partakone ja samalla mä sain kaiuttimet ja pienen subbarin mun koneesee. Saan aika pian varmaan häädön kun kuuntelen niin myöhään musiikkia ja nyt kun on toi subbarikin.

Jouluun on enää muutama viikko ja joudutaan viettämään Villen kans joulu 1091km päässä toisistaan kun se lähtee vanhempiensa kanssa mökille pohjoiseen jouluksi ja mä en voi lähteä mukaan kun en saa verkkua hoitoon ja mukaan en sitä voi ottaa. Ja ollaan erossa ainakin 2 viikkoa ja niin ettei edes kuulla toistemmme ääniä koko ainaka. :(  itse suunnittelin jos vaikka lähtisin koko jouluksi meijän äidin luo koska ja kun en osaa viettää joulua yksin. 


Mulla ei nyt tuu muuta mieleen ja tääkin ku oli tällänen kuvaton postaus kun ei oo ton kamera oikeen kulkenut mukana viime aikoina. mut huomiseen ihanat :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti