keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Matka mökille part. 2

Poroja vähä välii tuli kun ajettiin Rovaniemelt mökil

Ei vois uskoo et mökki on järven rannal 

Ja taas poroja. 

Mä sanoin jo et mä haluun lemmikkiporon  ottaa kotti mukaa ku lähetään. Nyt ollaan oltu muutama päivä mökil, ollaan sanottu, haravoitu, käyty Levil kaupassa ja mä kävin äsken uimassa tuol järvessä. 

Tääl on niiiiin rauhallista et oikein mieli lepää ja rentoutuu ennen ku mennään takasi kotii ja kaupunkii. 
Mä oon ollu vähä jopa kipee ku mulla oli kuumet eilen, mut tänää on ollu vähä jopa  parempi. Täytyy vaa toivoo etten tuu uudestaa kipeeks sen takia ku kävin uimas. 

Teen tässä varmaan viel yhden postauksen kun ollaan mökillä, jos kerkiin mutta viimeistään maanantaina kun ollaan kotona :)

Kuullaan :) 

<3: M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti