perjantai 5. heinäkuuta 2013

Lapsenvahtina

Taas vaihteeks olin yön isän luona ja vahtimassa pikkusiskoa. Pikkusiskolle tuntuu olevan toi bussi ajelu tärkeet aina ku meen sinne. No meijän täytys sit eilen aamul lähtee evakkoon kun isä halus mennä nukkuu yövuoron jälkee.

Keskiviikko ilta meni ihan piirrettyjä katsellessa. Ja syödessä kun kello oli jo sen verran paljon ku menin sinne 

Ja yllättäen mä istuin ja otin rennosti kun tiesin ettei tarvi mitää tehä ku telkkarist tuli pikku kakkonen

Me katottiin Lauran kans seikkailija doraa ennen nukkumaan menoo

Eilen aamul siis oltiin shoppailemassa ja ostaa mansikoi ja taas vaihteeks mun shoppailuvaihe tuli  taas ja ostin alennusmyynneistä kaikkea :)

Ginasta kympillä ihanan väriset shortsit. Oon nykyään ihan rakastunut kaikkeen värilliseen ja mustaa yritän vältellä 

Kirpparilta löysin aivan ihanat nalle puh karvasuojan mun kalenteriin 

Dinskosta löysin musta balleriinat meijän reissua varten

Ja tietysti olin eksyny gamestoppiin kattoo löytyykö sims pelei mut sit siel oli tarjous et sain 3 pelii vitosella ja oliha se pakko käyttää..

Ja mun nimpparilahja Villelt oli tullu sinä aikana ku olin pois. 

Illal katottiin viel tota leffaa ja jo alku oli vaik kui hyvä. :) 

Nyt lähetää verkun kans toho läheisel maankaatopaikal et se saa juosta sydämmensä kyllyydest

2 kommenttia: