tiistai 12. helmikuuta 2013

kuulumisia part 2

Varoitus... nyt tulee paljon kuvia ja vähän tekstiä. 
 Ekana Turun Top Dog Show kuvia jossa meijän vinha oli edustamassa.

vinha havitteli vaahtiksia jotka tarjottiin sen vuoksi kun äitini täytti samaisena päivä 40






brassi voittajat eli paras narttu ja uros

verkku sai tuliaisii top dog showsta. Vinkuva tiikeri pehmolelu

joku näyttää tykkäävän talvesta ja lumesta

hän niin kauniisti odotti et tullaan hakee vaik oli kylmä ja täytys seistä paikallaan





ihanaa ku aurinkoki paisto pitkäst aikaa




joku omis nukkumapaikakseen meijän lakanalaatikon sillä välil ku olin suihkus

Koulussa oli pakollisena mennä yritys- ja rekrytointimessuil ja siel piti tehä joku ihme tehtävä no mä hain kaikki netist ja istuin lopun ajan ku me jouduttiin olee siel 14-18 ja mä kun pääsin koulust jo yhdelt no sain tuntei 13-18 ja saan ne takasi hiihtoloman jälkeen.

helmikuun alussa oltiin viel iidan kans apassionatas josta voi lukee edellisest postauksest ja kuviakin sieltä löytyy... Muuten on mennyt koulussa aika ja koulutehtävien tekemisellä. Oon muuten löytänyt jo mun valmistujaismekon ja kengät. Mut ne paljastan vasta myöhemmin

Tartttis pian keksii Villen synttärilahjaakin. Ystävänpäivälahja mul onkin jo ja se on vaan pieni suklaarasia tai suklaapurkki miten sen nyt sanoo.
Nyt meen laittaa Villel huomiseks töihin eväät ja itelleni huomisen ruuan ja sit odottelee sohval et Ville pääsee töist ja aletaan kattoo uutta Looper leffaa mis oli julkaisupäivä eilen.

Mut kirjoitten viel täl viikol. Nähdään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti