maanantai 25. helmikuuta 2013

alkanut viikko

alkanut viikko lopetti hiihtoloma  viikon. Mulla oli onneks tänään vapaapäivä ja sain hoidettua kaikkia asioita. Ja samalla jatkettua maalausprojektia hiukan eteenpäin. Hiihtoloma meil meni poikien sairastellessa, ja nyt olen itse kauheassa flunssassa. Huomenna on paluu kouluun ja suoraan aamulla tietotekniikan kokeeseen.

mutta sen vain sanon että kelaan kannattaa mennä heti kun se aukeaa.. Nimimerkillä tunnin odottelija.Meinasi hiukan mennä hermo siellä ihmisten joukossa ja kun ne ei tienny mihin mennä. Iltapäivällä harmitti kun Ville on töis aina sillon ku aurinko paistaa ni ei voi mennä yhdes ulos verkun kans lenkil


kaikki noi kuvastaa loistavasti mua ja mun elämää täl hetkel. Ja elämästähän kuuluu nauttia. Mun elämä on vain täydellista. kohta valmistuu koulusta, ihana ja rakas koira vanhus, maailman ihanin ja huomaavaisin poikaystävä, oma koti ilman nalkuttavia vanhempia, ihana perhe ja suku (tosin koko sukua en oo tavannu viel ) viel kun sais työtä kun valmistuu tai syksyllä opiskelupaikan ni kaikki olis viel täydellisimmin.

Villel on kuukauden pääst synttäritkin enkä yhtään tie mitä ostan sil synttärilahjaks kun mul ei oo tota rahaakaa niin hirveesti käytettävis. Mitä ostaa Miehel joka pelaa ja tykkää kattoo leffoi mut sil on kaikki leffat ja pelit ennakkotilaukses.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti