sunnuntai 11. elokuuta 2013

Päivä kanssani kuvina

 Kerrankin oon saanut kameran mukaan ja oli tiedossa muutakin kuin tavallista kotona istuskelua, ja niimpä päätin sit tehä päivä kanssani postauksen kuvina. Päivä oli siis keskiviikko 7.8.2013

Aamulla oli karmee herätys kun olin tottunu joka päivä heräämää joskus kahentoista aikaa ja menee nukkuu kolmen neljän aikaa yöl.

Mut ei auttanu kello soitti 8.35 mut nousin vast 8.40

Vedin pikasesti vaa vaatteet niskaan ja lähin verkun kans aamulenkil, joku kyl näytti olevan toista mieltä mun kuvailust.

 Mun pärstä näytti oikeen söpöltä ja sievält ku olin tullu takasi lenkilt, eli meikit ja hiukset kuntoo ja asioille lähtö.
Mun perusmeikit pohjien lisäksi, oon siis tosi huono käyttämään minkäänlaista meikkii, mut en osaa kumminkaa lähtee mihinkää jos mul ei olis mitää

 Mulla oli kymmenelt aika labraa ja mun tuntien tuli taas vähän kiire vaikken edes syö aamupalaa, ja totesin et onneks on auto et pääsen ajois kulkemaan ja ei tarvinnu vesisatees mennä pyöräl tai bussil

Taisin laittaa vähä liikaa aikaa mut kumminkin pääsin vast puolelt pois terveyskeskuksest et ihan hyvä vaa et laitoin enemmän parkkirahaa

tuntuu et käyn tääl taas koko ajan ku käyn pari kertaa kuus tai useemmin

Tuli niin voittaja fiilis kun sain labran hoidettuu ja pääsin hakemaan isoäidin ja mentiin kauppaan, ite tein samalla meijän kauppaostokset (ne minimaaliset) eli hk sininen lenkki ja pekonikuutiot sen päivän ruokaan. 

Pääsin kotti joskus puol 4 aikoihin ku kävin kaupas käynnin jälkeen äitin luona kattoos koiria ja "hyvästelemäs" elmerin. Siin vaihees alko jo olemaanki hiukan nälkä ni oli pakko alkaa kuorimaa perunoita ja tekee pyttärii ruuaks 



Ruuan teon yhteydessä lueskelin muitten blogeja ja selailin facebookkia minkä kerkisin ja tietysti sitä myös jatkus koko päivän siitä minkä kerkisin olemaan kotona

 Syy siihen miks mulla oli auto niin oli että isä oli lähtenyt edellisenä iltana laivalle (mun viedessä ne satamaan) ja tietysti mun täytys ne hakea pois sieltä ja ajaa kotti kun kumpikaan ei ollut ajokunnossa. (yllättävää) no se ei mua haitannu saimpas ainakin auton pitää hetken ja hoidella sen kanssa asoita.

Tietysti joutusin tulemaan isän luota bussilla kotiin kun molemmat tarvis autoa seuraavana aamuna

Tällänen siis oli mun keskiviikko päivä, Mitäs tykkäätte tälläsest? liikaa kuvia :) 
Mun täytyis kyl varmaan olla taas pikkuhiljaa menossa tonne sängyn pohjalle, mut kun ei väsytä :)

<3: M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti