sunnuntai 18. elokuuta 2013

Happy Birthday to mee!

Mullahan oli synttäri tossa perjantaina, mutta tää viikonloppu on ollut yhtä hullun myllyä niin en kerinny postaamaan. Koko viikonlopun oon siis ottanu vieraita vastaan, keittänyt kahvia, syöny pullaa ja piirakkaa, kakkua en jaksanut alkaamaan väsäämään, jotenka se tulee nyt.

Viikonloppu siis alko perjantai illalla kun isovanhemmat ja oma äiti tuli kahville ja mehulle. Mä jopa tiesin etukäteen mitä tuun saamaan lahjaksi, koska olin edellisellä viikolla kironnut äidille tuosta vanhasta paskasta silitysraudasta. Joka on siis lähemmäs 15 vuotta vanha. Äidiltä siis sain lahjaksi uuden silitysraudan jossa on kaikki herkut, Isovanhemmilta sain 50€ rahaa ja tietysti kukkasia jotka kumminkin tapan viikon pääst kun en muista kastella sitä vaikka se onkin tossa keittiön ruokapöydällä.
Lauantaina lähettiin kaupungille vaikka vettä tuli kun esterin perseestä,ja siitä päivästä kerron sitten erillisessä postauksessa kunhan saan kännykälllä sen ensi kirjotettua ja tehtyä ja illalla Vinha tulikin yökylään.
Tänään saatiin taas mun synttärivieraita kun Villen vanhemmat tuli kylään, mun synttäreitten kunniaks ja niinkuin jo perjantaina kuulin niin sain kynttilöitä lahjaksi. Mitkä tulee ihan tarpeeseen nykyään pimeinä iltoina meillä palaa kynttilät joka päivä läpi talven.
Villen antama synttärilahja on vielä matkalla, mutta kai se tulee ens viikon aikana.Ja siis Villehän tilas mulle muutaman paidan yhdestä nettikaupasta. Ja vielä perjantaina se osti/tilas mulle lipun CHEEKin lokakuun Logomon keilalle. Mulla on niin ihana avomies. <3

Tää viikonloppu on siis pitkälti koostunut vieraista ja synttäreitten juhlimisesta. Täytyy varmaan alkaa kömpimään tonne Villen viereen sänkyyn ja alkaa nukkuu et pääsen huomenna ajois sängystä ylös.  Huomisen päivän aikana teen varmasti meijän lauantaista postausta, ja kun oon tässä tilannut kaikkea ja ostellu niin yritän saada niitäkin kuvattua teille tän viikon aikana.

Mut nyt nukkumaan, Öitä!

<3:M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti