tiistai 18. kesäkuuta 2013

Ostoksia....

Oon nyt ottanu itteeni niskasta kiinni ja kuvannu kaikki viime aikaiset ostokset... ja niitä on kertynyt taas mahdottaman paljon.
Shortsit H&M:stä  hinta tais olla 19.90€

t-paita H&M:stä tää oli alennuksessa ja makso vaan vitosen

Mulla meni hermo mun ipodin kanssa ku en saanu ladattuu musiikkii sinne ni päätin ostaa itelleni valmistujaislahjaks uuden soittimen 

Kirpparilta alle viikon käytössä ollut guessin lompakko vitosella :) tää oli löytö

 Kirppikseltä aivan ihanat punaset farkut vain 4€ ( luonnossa nää on tummemman punaset)

Oltiin sunnuntaina Villen kans keskustassa kiertelees ku sato vettä ni löysin kauan halutun takasuojan mun puhelimeen. Tää makso suht paljon eli 12€

 käytiin eilen pikkusiskon kans skanssis shoppailees ja löysin aivan ihanan väriset sukat seppäläst ja hinta oli vaan 2.95€

kirpparilt löydetyt kylmemmän ilman saapikkaat vaan 8€ ja lukuun ottamatta tota yhtä jälkee nää näyttää aivan käyttämättömiltä

eilisen shoppailureissun myötä löysin uuden vyön itelleni, kylläkin miesten ostastolt mut kumminkin must tää oli hieno ja pakko saada. Hinta oli kumminki vaan 9.90€ ku yleensä vöist saa pulittaa ihan hirveesti.

nää löysin H&M:stä sunnuntaina kun oltiin Villen kans shoppailemas ja hinta oli 19.90€

En oo saanu aikaseksi vieläkään siirtää kuvia mun valmistujaisista meijän äitin koneelta omalle koneelle niin en oo saanu tehtyy postausta mun valmistujaisista mutta ehkä senkin tulee täs nyt lähi aikoina. 
Eilen lähettiin Pikkusiskon kanssa ajelee skootterilla ja lopulta eksyttiin naantaliin ja muumimaailmaan yöllä yhden aikaan mut teen huomenna tai illemmalla eilisestä päivästä postausta. 
Mut nyt meen ottamaan pikku päikkärit, kuullaan huomenna :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti