torstai 14. maaliskuuta 2013

Kuulumisia ja uutta..

Maaliskuu on kohta jo loppumassa. Aikaisemmin jo kerroin että Villellä on synttärit Huhtikun 1 pvä. Miettisin koko ajan mitä ostan sille lahjaksi ja tulin siihen tulokseen että ostan lahjakorttin/lahjakortit pelien verkkokauppaan. Lahjakorttien yhteisarvo on 35€. En yhtään epäile ettei niille tulisi käyttöä kun kerran lokakuussa ilmestyy joku ihme peli minkä se aikoo ostaa niin käyttäkööt rahat siihen.

Ostin itellenikin uuden lelun eli uuden järjestelmäkameran. Canon eos 1100D. Oon vähän huonosti vielä opetellut käyttämään sitä, mutta eiköhän silläkin kuvia tänne saada pian. Samalla Heidi raahas mut maanantaina Tupperwaren kokoukseen ja siinä samalla musta tuli konsultti. Meijän tiimipäälikkö kävi eilen tuomassa mulle aloituspaketin jolla pitäis pitää esittelyjä ja saada myyntiä 400€.

Tänään illalla mulla on Marykay:n infotilaisuus illalla, mut saa nähdä jaksanko mennä kun oon koulussa kolmee saakka ja se alkaa kuudelta.

Jostain kumman syystä tää kone ei löydä mun puhelimessa olevia kuvia. Ni mun täytyy ottaa kuvia netistä.
Kouluu mulla on tänään vaan neljä tuntii eli 11.25- 14.55 ja päivä ei voi pahemmin alkaa kun kahdella ruotsin tunilla.


Tänään koulun jälkeen haen itelleni 45cm pidennykset kaupungilta, jotka toivottavasti saan laitettua mahdollisimman pian tai ainakin ennen valmistujaisii. Samalla mulla on kuun lopussa rakennekynsi aika kiraffille turun keskustassa. 

Tuun illalla varmaankin laittamaan kuvia illasta jos päätän lähteä sinne infotilaisuuteen. Tai viimeistään viikonlopun aikana kun huomenna meen vahtii taas pikkusiskoa. 

Mut nyt opiskellaan taas.. Kuullaan rakkaat :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti