tiistai 15. tammikuuta 2013

Turun AMK - päivä

Eilen oli Turun ammattikorkean avoimet ovet eli AMK - päivät ja tietenkin valmistuvana luokkana meillä oli paikalla olo pakko. No mä ite mietin vähän mitä helvettiä mä täällä teen kun kerran tiedän jo mitä teen koulun päättymisen jälkeen. Haen tietenkin ammattokorkeeseen. No mutta paikalla kun piti olla niin puhusin sitten tekniikan puolen poikien kanssa paskaa vaikken tuntenut jätkiä alunperin.

Mutta mikä noita aamubusseja vaivaa.. eilen kaarinan bussi oli 25min myöhässä mutta kumminkin tuli. Tänään sama bussi ei tullut ollenkaan ja joutusin soittamaan isovanhemmille että, toisivat mut kouluun. No mutta kumminkin molempina päivinä juuri ja juuri ajoissa koulussa. Tänään kiiitos kuuluu pappalle joka heräsi mun takia ja toi mut kouluun.


Ja lunta tulee taas.. Eiks toi vois jo riittää... Sulais pois ni ei tarvis rämpii missää lumikinoksis ku lähtee ulos ovesta.  Ja olis paljon mukavampiki ku olis vähä lämpimämpi. No mut ei voi mitää ku suomen talvi on mitä on. Ja perjantai tulee -16 asteen pakkanen... EEEEEEEEIIIIII....







No mut mä jatkan Budjetoinnin tekemist koulussa kun olen. Nähdään rakkaat :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti